Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Rösten.

2010-04-18 11:20:56 i Allmänt

Har hittat en kvinna som är lite som en blandning av Tori Amos och Regina Spektor. Men jag håller nog på henne en stund till. Nu ska jag och Sabina gå en promenad. Måste köpa mjölk. Vad vore man utan mjölk egentligen? Ikväll har vi filmkväll med klassen. En klasskompis sa: Hela helgen känns som en enda lång transportsträcka till söndagkväll.

Visst är det så. Åh. Jag har så många ord i mig som vill komma ut, men jag har liksom hindrat dem så nu skaver de och gör ont.


Skriv en kommentar