Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Indie (och Gainsbourg)

2010-04-22 21:16:53 i Musik!

Sitter och klurar på vilka låtar jag ska skicka till den gemensamma playlisten till morgondagens fest. Vi i klassen har bestämt att vi får skicka några låtar var. Inser att jag har en stor förkärlek till indiemusik. Frågan är hur väl det passar till vin, dans och skratt imorgon? En låt, som förövrigt inte är indie är denna (min nya favorit, tänk picknick, baskrar och lite gatrusning på det):


Kommentarer

Emil
Vin dans och skratt... jag säger RÄFVEN! Så kan man dansa tills benen inte bär en längre :)

Skriv en kommentar