Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Födelsedagsfika.

2010-04-24 19:16:14 i Allmänt


Ida och Siri.


Sabina, Basse och barnen.


Det har blivit tradition att ha fikabuffé i hallen.


Mumsigt med fika.


Jessica och Siri. Jag vill också ha sådana där mockasiner som Siri har!


Marcus och Jacob.


Emma (som kom och överraskade mig! Hon är här i Umeå i helgen då hon sökt till Strömbäck) och Alexandra som gav mig tre riktiga Carolina-fat. Hon kan min stil, hon!


Sabina som gjorde makalöst goda daimgömmor.


Jag (med gårdagens (nattens) frisyr) och en trött Olivia.


Finaste bilden. Siri hjälper mig med paketöppningen.



Elisabeth, Alexandra, Jacob, Ann-Marie, Torsten, Marcus, Emma, Jessica, Ida och little miss Blue eyes.


Nej, nu sticker jag härifrån!


Mackarus och storebrodern.



Patrik myste i fotöljen.


Jag fick en bok av Andrea, en tjej på Skapande svenskan. Emma var peppad på den!


Jag och Emma gick en promenad och ventilerade oss om livet och dess förehavanden. Det fina med Emma är att vi är precis som under gymnasiet även fast vi ses alldeles för sällan.

Tack för att ni kom och tack för alla fina presenter!





Kommentarer

Ida
Tacka själv! Det var supertrevligt att ses! Tog inga bilder själv så jag lånar några från dig till min blogg. Hoppas det är okej? Kram!

Skriv en kommentar