Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Cupcakes i vårgrus.

2010-04-01 19:40:46 i Allmänt

Jag och Jacob följdes åt på vägen till Susanne och Bjerre där det vankades påskbuffé. Jag bar på en burk med Cupcakes till fikat och var mitt uppe i en diskussion med Jacob när burken helt plötsligt glider ur mina händer. Ner på asfalten. På gruset. Inte bra. Typiskt mig! Jag kanske är den mest klumpiga personen som någonsin funnits. Några av muffinsen klarade sig som tur var, dock rätt demolerade. Så kan det gå. Förutom att tappa kakor i backen har jag mest vilat idag. Måste vara pigg för jobb imorgon! Mysigt att återse tanterna och farbröderna på jobbet!

Skriv en kommentar