Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bilar, tåg och flyg och andra farkoster.

2010-04-15 20:46:11 i Allmänt

Skjutsade just iväg Jacob, Elisabeth och Göran till tågstationen. De ska åka till Norge och se Mathis spela Norska mästerskapen i innebandy. Deras (egentliga resväg) flyg blev inställt på grund av vulkanutbrottet på Island.
Körde Elisabeths och Görans bil och varje gång jag kör en ny bil känns det som om jag är tillbaka på körlektionerna. Jag blir helt huvudyr! Man vänjer sig ju vid vissa bilar precis som man vänjer sig vid vissa skor eller ens egen huvudkudde som alltid är den bästa.

Skriv en kommentar