Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

April, du ger mig så mycket att tycka om.

2010-04-16 16:24:43 i Allmänt

April behandlar mig bra. Därför tänker jag ge lite kärlek tillbaka. Mina vänner är till exempel sådana där fina personer som skulle kunna leva i en aprilvärld med solsken, grusiga promenader och förväntningar. Jag gillar mina vänner för att de säger: "Carro, imorse läste jag om Ebba Forsberg i DN", jag gillar dem för att de ger mig kramar när de ser att jag behöver det, jag gillar dem för att de ibland ringer mig samtidigt som jag tänker på dem och att de ringer när de är på konserter och lyssnar på musiker som spelar någon av mina favoritlåtar. Jag gillar att de tar ner mig på jorden när jag fladdrar iväg. Jag gillar också mina vänner för att de skickar sms som detta:


Skriv en kommentar