Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Yellowcard.

2009-09-28 14:58:26 i Studentlivet

Nu har jag haft mina tre lektioner för denna dag och kvar återstår rättning av uppsatser. Medan jag rättar har jag samtidigt en liten nostalgistund med Yellowcard - ett band jag lyssnade mycket på under gymnasiet. Amerikansk poppunk när den är som bäst.

Varsågoda.


Kommentarer

Emily
Lunch på onsdag?
Jag hade också en yellowcardperiod! Eller mer en poppunkperiod all over kanske. Hoppas rättningen gick bra, kram.

Skriv en kommentar