Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Min äldste vän.

2009-09-07 22:05:13 i Allmänt

Ikväll har jag varit och efterskottsgrattat min vän Fredrik som fyllt 30 år. När jag sa att Fredrik, du är min äldste vän åldermässigt blängde han bara surt på mig! Haha! Fredrik är väldigt duktig på att fotografera och när han var i New York köpte han en ny kamera. Ska boka in honom som fotograf på alla mitt livs stora händelser framöver.

Kommentarer

Fredrik, den äldsta
Jo, jag har ju som blivit lite gammal på senaste åren..

Tack för trevligt sällskap och de fina blommorna iaf :)

Skriv en kommentar