Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Kräftskiva!

2009-09-06 18:27:26 i Allmänt


Patrik och Sabina fixade och jag fotade. Bra uppdelning tycker jag!



När vi kom så var det inte helt otippat rätt kallt i stugan så vi drog igång en brasa!


Sedan kom Jessica och Mattias och Jessica den klantskallen hade sölat i bilen. Skålen ni ser på gruset är resterna av olyckan!


Hon försökte hålla god min och dölja spåren av förödelsen, haha!


Mattias sattes genast i jobb med att lägga upp kräftorna i en skål.


Sabina gillade kräftorna.


Jag med!



Sedan var fotbollsknarkarna Jessica och Patrik tvungna att ta reda på hur det gick i matchen via radio och tv.


Sen spelade vi Alias såklart!


Och sen drog vi en match i stafettkubb!


Efter det drog jag ett skämt om att vi kanske skulle ta ett dopp. Jessica och Patrik tog det på allvar.

Sedan satt vi uppe och pratade till halv fem på morgonen. Jag är så tacksam över att jag får ha den förmånen att ha så fina vänner. Ni är underbara.

 


Skriv en kommentar