Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dagens!

2009-09-24 11:31:47 i Allmänt

Imorse utspelade sig följande dialog:

Mamma kommer nedför trappen iklädd röda byxor, ljusblå skjorta och marinblå slipover.

Jag - Fina kläder! Men du ser ut lite som Peter Jihde!
Mamma - Ja, jag hade honom som inspiration då jag klädde mig!

Hahaha. Mamma alltså.


Kommentarer

A E L
Det är nog så det är också. Winnerbäcks nya fick bara en 2a i gp.
Där ser man. Hoppas han håller måttet live iaf. I novemberrrrrr. Kommer du hem nått i oktoberrrr förresten? Funderar på att sova i farmor och farfars hus inatt så jag får sova ut i lugn och ro imorgon! Haha!
A E L
Fo si,asso.

Skriv en kommentar