Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Trerätters på en torsdag.

2009-10-29 20:11:18 i Allmänt

Jag har det så himlarns bra, jag. Jag har en storebror som bjuder på trerätters på en torsdag. Efter att ha haft skola hela dagen med redovisning (där jag fick skådespela, weho!) och ett intressant seminarium om unga nätkulturer, traskade jag till Kristoffer där han bjöd på middag.

Menyn var följande:


Förrätt: Laxsoppa
Varmrätt: Baconinlindade köttfärsbiffar med rosépeppar och hasselbackspotatis.
Efterrrätt: Kaffe och gammeldags vaniljglass med varma björnbär och hallon.

Per Morberg kan slänga sig i väggen. Ge programmet till brorsan istället!


Kristoffer i somras då han fyllde 25.

Kommentarer

A E L
Tala om å ha ä beviljatt.......
L
Välansat hår...

Skriv en kommentar