Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Saker jag skulle vilja ha.

2009-10-23 13:27:42 i Allmänt



En Nike ACG Rongbuk GTX Women's Hiking Shoe

- perfekt för blöta höstpromenader och slaskiga vårvinterpromenader.




Ett par Haglöfsbyxor med förstärkta knän.


Jag vill ha ett sånt här skrivbord!


Och så skulle jag vilja ha ett eget piano med bra klang. Helst vill jag såklart ha en flygel, men det duger gott och väl med ett piano.


En fin mugg med Lilla My vill jag också ha. Den där muggen skulle passa mig bra!


Men mest av allt vill jag ju ha en sån här liten knodd och jag sparar gärna varje krona (och skippar att köpa allt ovan) för att köpa en hund till våren.

Kommentarer

Det är nice med vill ha listor. Sådana där haglöfs vill jag också ha.
L
Köp då för helevetti...

Skriv en kommentar