Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

5 timmar kvar.

2009-10-08 15:38:36 i Allmänt


HAHAHAHAHAHAHA! Hittade en jättegammal bild på Patrik i ett inte alltför neutralt läge, men vad tusan, den här bloggen kan inte vara så pk hela tiden. Den här bilden är tagen nere vid sjön första gången Patrik hälsade på i Dalasjö i oktober 2006.

Jag längtar så mycket efter honom! Patriks leende är det finaste jag vet. Älskar när han brister ut i ett riktigt gapskratt, haha!

Kommentarer

OMG! Okej, det här måste sägas Carolina - din karl är en HUNK! Min är en hunk också men jag skulle aldrig lyckas fånga honom på bild såhär.

Skriv en kommentar