Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ord på rad.

2009-11-10 22:27:14 i Allmänt

Jag älskar ju att läsa. Jag älskar det så till den grad att jag lever mig in i boken jag för tillfället läser och stänger ute allt annat. Som tur var kom Alexandra och hälsade på ikväll och fick mig att slita mig från min bok! Tack för ikväll!

Nu ska jag återgå till boken och vänta på Patrik som snart kommer hem från sin match.

Godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar