Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fotbollspojke.

2009-11-25 12:16:58 i Allmänt




I farmor och farfars hus har jag ju en hel massa lådor med gamla prylar, böcker, pärmar och arbeten från skoltiden. I helgen när vi var hemma skulle jag leta fram en bokrecension och hittade denna artikel från 1 aug 2006, precis när jag och Patrik blivit tillsammans. Artikeln var rätt söndertummad, hehe.

Kommentarer

Och du var hem till mig den dagen och visade i vår tidning. Mäkta stolt!
Linnea W
Ja jag är tyvärr inget thåströmfan, men den här låten var otroligt fin. Den spelades på min kusins begravning, nu kan jag inte sluta lyssna.



Kram

Skriv en kommentar