Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bio.

2009-11-05 00:10:00 i Allmänt

Ikväll har jag bjudit Sabina på bio. Jag får alltid en massa mat och fika och tid och saker och allt möjligt av henne och nu kände jag att jag ville bjuda igen. Vi såg Bröllopsfotografen. Den var helt okej, kanske ingen jag skulle rekommendera vidare. Bakom oss satt en kille som var helt inne i filmen och när det hettade till i en av filmscenerna hör vi killen kommentera detta med väl valda uttryck. Jag höll på att brista ut i en hysterisk fnitterattack, men som tur var kunde jag hejda mig. Hade det varit i högstadiet hade jag i gapflabb kastat mig ut från biosalongen.

Kommentarer

A E L
JAG OCH KATRIN SKA SE EN FIN FILM SAW VI

Skriv en kommentar