Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

1000 inlägg!

2009-11-06 14:51:50 i Allmänt

Jag har skrivit över tusen inlägg på den här bloggen nu. Inlägget "Fast egentligen kanske man bara vill ha en mottagare" blev det tusende inlägget. Det ska jag fira med att ta ut morotskakan ur ugnen och lyssna på Maia Hirasawa, hurra!

Ni hänger väl med på tusen inlägg till?


Kommentarer

A E L
det blir väl 10 000 till?
Det beror på vad du skriver : ) Jag suger på att höra av mig.. vad ska du göra i helgen och hur ser nästa vecka ut? Har du morotskaka då också månne eller kanske orkar du ta dig till Nydala för en liten kaffetår ett två eller tre styckna? Du vet var jag finns och jag vill träffas.. Puss
Så länge jag har något att skriva om så kommer jag att skriva, på ett eller annat sätt :)

Skriv en kommentar