Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Måndag och tusen bollar i luften.

2009-05-04 19:34:44 i Allmänt

Idag hade jag ju tänkt skriva om helgen och visa er bilder. Men jag har inte haft en lugn stund på hela dagen (förutom dessa fem minuter innan Patrik snart skriker att vi måste fara!). På förmiddagen hade jag kursintroduktion till "Makt och pedagogisk verksamhet" och efter det kopierade jag och några kursare upp böcker så vi nog skulle få fängelse ifall vi blev påkomna. Sedan bjöd Sabina mig på lunch och efter det gick vi en promenad. Alldeles nyss kom jag hem från körrepet där vi övade ingång och nyanser. Nu ska jag och Patrik åka till Fredrik och hjälpa honom att flytta till den nya lägenheten och sedan ska vi handla. Imorgon, imorgon kära läsare, då viger jag kvällen till blogguppdatering deluxe. Sanna mina ord.

Skriv en kommentar