Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Låtar jag aldrig skickar till personer som ska ha dem.

2009-03-13 11:56:50 i Musik!

Jag brukar ofta kommunicera med människor med hjälp av musik. Det finns några låtar jag skulle vilja att några människor lyssnar på. Bloggen är ett medium. Här kommer listan. De som ska lyssna på låtarna vet det själva.

Abalone Dots - Lost
Tori Amos - In case of you
Ingrid Michaelsson - Keep breathing
Regina Spektor - Field below
Regina Spektor - Summer in the city
Anna Ternheim - Halfway to fivepoints

Idag är det fredag.
Idag är det konsert.
Idag är jag lite nervös.
Jag hoppas att fröken Ternheim är en trevlig person och att konserten går galant.


Kommentarer

Ida
Lycka till! Det kommer säkert att gå bra. Ja, vi måste verkligen ses nästa vecka. Gymma på måndag?



Kram kram!

Skriv en kommentar