Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Böcker.

2009-06-23 17:22:15 i Allmänt

Tack för alla lästips! Men tyvärr har jag redan läst 90 % av böckerna ni tipsade om, jag är ju en bokslukerska uti fingerspetsarna! Så om ni känner för det får ni mer än gärna ge mig fler tips! Om inte annat får jag väl också börja läsa deckare.. har bara läst 3 stycken deckare ännu där två av dem ingick i svensklärarutbildningen. Har någonting emot deckare, men jag ska ge dem en ärlig chans.

Kommentarer

NOOOOOOOO! Inga deckare! AAAH!



Läs "Bodil Malmsten - Nästa som rör mig", väldigt bra bok !!
Johnny W
Bill och Ben i vilda västern ! Enda boken jag minns att lag läst. En cowboy-bok jag fick när jag var 11 år och hade mässlingen ;)

Jag brukade även läsa bankboken med jämna mellanrum men den hade alltid så tråkigt slut.
Sv: Och jag som trodde att du var en storläsare!

Skriv en kommentar