Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tre år av kärlek.

2009-07-29 11:09:35 i Allmänt


2006-07-29 - 2009-07-29 och förhoppningsvis mycket, mycket längre! Jag älskar dig, Patrik!

Nu: Träning och sen jobb till 21!


Kommentarer

Ni är så himla fina. Bägge två. Jag låtsas att det inte låter klysicht men jag önskar er verkligen all lycka. Kram!
A E L
Åra gå fort.Harregulla. I kväll är jag på u2 i regnet.............

Skriv en kommentar