Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag saknar kören.

2009-07-10 12:27:05 i Musik!

http://www.youtube.com/watch?v=GrO1h9cqUlE

Tittade just på detta klipp och fick ett akut körsaknadsanfall! Jag längtar till september då vi drar igång igen!
Alltså - jag skulle ge rätt mycket för fröken Ternheims kavaj. Bland det snyggaste jag sett i klädväg. Nonchalant uppdaterat som jag brukar säga.

Kommentarer

Man hör ditt skratt där i början! =)

Skriv en kommentar