Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

MERDE.

2009-01-13 16:07:38 i Allmänt

Den här himla bloggsidan jävlas med mig. Hade skrivit ett inlägg om nattens långsömn som jag publicerade imorse. När jag kom hem på eftermiddagen hade det inte lagts upp så jag publicerade det igen. Vips låg två inlägg uppe, så jag tog bort det ena och då försvann båda två. Hursomhelst. Nu skriver jag inte om det. Nu har jag läst igenom uppsatsen jag ska opponera på. Nu återstår bara fem stycken. Innan genomläsning av de resterande uppsatserna ska jag äta middag, träna djupvattensträning med Jessica på IKSU samt invänta onsdagen OCH hoppas att blogg.se håller sig i skinnet i fortsättningen.

Kommentarer

Caroline
jag hann läsa om att du sov från 1930 till 0930!

sjukt skönt måste det ha varit iaf! :)
Anonym
Blogg.se krånglar med mig oxå så du är inte ensam!
skönt att veta att jag inte är ensam om det iaf :S

Skriv en kommentar