Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Liten Carolina.

2009-01-04 17:44:05 i Allmänt

Fick ett sms av min farbror Anders igårkväll.

Anders: Vi tittar på film sen ni var små! Jag kan bara säga att du är dig lik!
Jag: Jasså? Hur då?
Anders: Humörets tvära kast, skrattet och minspelet.

Kom under julen på att man kan fota bilder i album, så kommande inlägg riskerar att bli överbelaste med fotografier från the good old times.



Något kilo påskgodis för mycket kanske?

Redan på den tiden en storfiskare!


Skriv en kommentar