Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

BADRUMMET DAG 2 OCH 3.

2009-01-25 17:51:27 i Inredning


På fredagkväll laddade vi upp med "arbetsmat" - lägg märke till den barnkalasaktiga stilen på bakverken!

Så här glad var jag i fredagskväll då vi rev ut slängde ut all tapet!

Här skruvas handfatet ner. Här kan ni även skåda de tomma väggarna och det kala golvet.

Här står jag och latar mig vid skåpets plats vars hemviste numera är i...

KÖKET!

Göran har hjälpt oss hela dagen, han är världsbäst!

Kommentarer

Det blir nog bra det där. När kommer du hit och ska göra praktik? Då ska vi käka på Stenkan och skvalra järnet. Ja har en massa skvaller!

Skriv en kommentar