Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Winter balcony.

2009-12-07 13:44:20 i Inredning






Vinterstämning på balkongen. Mer om vad man kan säga om vinterstämningen gällande väderleken. Jag och Japp ska i alla fall ut nu och trotsa vädret!

Kommentarer

A E L
Himmlars va du e pysslig.....
Ida
Vad mysigt!
Allt du rör vid blir så vackert! Jag förstår inte hur du lyckas. Vi ses imorgon vännen!

Puss
KKVL
Mysigt! Men får jag välja så föredrar jag att sitta där på sommaren, solbränd med en sangria i handen... haha :)



Vi hörs!
Anders - Ja, det är klart! Pyssel och inredning är ju lite som terapi!



Brorsan - Hahaha! Vi får se till att ordna det till sommarn!

Skriv en kommentar