Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Julfika.

2009-12-06 15:59:25 i Allmänt

I lördags hade vi ett traditionsenligt julfika där jag bjudit in min släkt här i stan och så mormor som åkt från Näsåker och såklart min familj.


Paulina, Andreas flickvän, Andreas och Angelica, mina kusiner.



En slö lillebror och en mysig och glad mormor!


Morbror Håkan, Kristoffer och kusin Anton som bor i Linköping och jobbar. I helgen hade han åkt upp och hem till Umeå för att överraska sin flickvän Sofie, så de kom också förbi på julfika.


Angelica drar av en sång på gitarren!


Och Japp var såklart också med och han var mer än nöjd då han blev klappad i två timmar i sträck!



Skriv en kommentar