Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hallelujah (decembernatt)

2009-12-07 15:06:59 i Musik!

Om ni vill kan ni gå in här (klicka er vidare till musik där ni hittar alla spår från i fredags) för att lyssna på spår nummer 15, dvs. min solosång från konserten. När ni lix är inne kan ni ju också lyssna på resten av konserten. Förhoppningsvis får ni lite julstämning!


Kommentarer

Anna Sjögren
Du sjunger ju fantastiskt! :)
Tack så mycket! Vad roligt att höra! :)
Vad vackert min vän! Jag är så glad att jag fick åtminstone höra hur vacker du sjöng! Nästa år ska jag se till att komma!

PUSS
Himla tjusigt darla, du är duktig!

Skriv en kommentar