Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Glans över vita skogar.

2009-12-24 10:58:10 i Allmänt

Julafton är äntligen här och som den paketälskare jag är har jag redan hunnit öppna en klapp! (Patrik tycker att jag beter mig som en femåring, men det står jag för!) Då jag inte är hemma och kan få min sedvanliga morgongåva, fick jag på måfå välja en klapp från högen. Jag och P håller på att klä på oss inför pulkåkning i Bräntbergsbacken. Jag firar julafton med Patriks familj och släkt och imorgon klockan 08.45 kommer Alexandra och hämtar mig och då åker vi hem till Dalasjö respektive Malgovik. Kanske lånar Luddes dator i helgen och skriver någon rad om andan faller in, annars skriver jag igen på tisdag då jag kommer hem till Umeå igen.

God jul!




Kommentarer

Ida
God Jul! :)

Skriv en kommentar