Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

2009 - vi har väl kvar varandra någonstans (april-juni)

2009-12-30 17:30:08 i Allmänt

April


I april fyllde jag år och drog till med kalas!


Jag "födelsedagsposerade" ute på vår balkong.

Maj


I början av maj åkte vi till stugan i Dalarna där jag bland annat invigde mitt nya löparställ.


Jag och Alex åt sommaren första mjukglass och fotograferade sommarens ankomst.


Sabina fyllde 26 och det var kalas och ännu mer balkongposande!


Vi åkte ut till Västervik för första gången under försommaren. Vi planterade jordgubbsplantor och..


filosoferade i solen!


Jag var hemma i Dalasjö en sväng och gick på en fotarpromenad med lillpappa.


Sommaren kom på riktigt när jag tillsammans med min kör bjöd in till vårkonsert i Stadskyrkan.

Juni


I juni åkte vi till Göteborg för att hälsa på Anders.


Vi åkte ut till Klädesholmen.


Och kikade på mysiga hus.


Jordgubbspremiären ägde rum på vår balkong med finaste Jessica och hennes Mattias.


Midsommar firades ute i Västervik.















Skriv en kommentar