Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sommaren med Göran!

2009-08-19 23:32:45 i Allmänt

SE DEN; SE DEN; SE DEN; SE DEN!

Ikväll gick jag och brorsan brorarna runt och sen åt vi varsin macka med kantareller på hemma hos honom och jag fick lingonlängtan-te! Sedan anslöt Patrik och vi gick på bio och såg Sommaren med Göran. Lätt den bästa svenska komedi jag sett. Som sagt: se den.

Kommentarer

Jag hade tänkt se den. Igår såg jag en affisch är på plassn att den tydligen haft premiär här den 9:e aug. Hur har jag kunnat missa det? Och hur kan den redan ha kommit hit? Filmer brukar ju ta ett halvår på sig typ innan dom kommer till Vilhelmina.
Tyckte du den var så bra? Jag blev lite besviken, jag trodde den skulle vara betydligt bättre.
A E L
Jag tror den e överreklamerad.

Skriv en kommentar