Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Butter.

2009-08-31 21:28:31 i Allmänt

Blir jag på blogg.se

Inlägget nedan ser ju knäppt ut. Det blev fel med formatet när jag publicerade det tidigare ikväll och när jag försökte fixa det ville det sig inte. Jag ger upp. Orkar inte bry mig om det där! Ni kan ju läsa det i alla fall trots att det bara är cirka fyra ord på en rad och mellanrum lite här och var! Haha! Nu: film!


Skriv en kommentar