Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Andas mot min rygg.

2009-04-09 22:12:34 i Musik!

Vispop när den är som bäst. En aning för mycket distade gitrarrer i vissa bryggor dock, men det möts upp av lite skönt pianoklink och en bas som byter taktart med samma briljans som finns i mötet mellan ledsångarnas röster.
Ja, det här är bra. Det finns oerhört många bra lokala band från Umeå. Jag ska vara på visfestivalen på Holmön i sommar. Det är ett som är säkert.

www.myspace.com/kaptenkid
Lyssna, lyssna, lyssna!

Skriv en kommentar