Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

22 år.

2009-04-24 23:31:41 i Allmänt


Jag hade bakat cupcakes såklart, det bästa är när de är klara och man kan pynta dem!


Och så hade Patrik bakat en after eight-kaka och jag hade bakat min livs första morotskaka som blev godkänd!


Patriks fina tårta som han gjorde till mig!


Idamari och hennes klasskompis Sofia kom,


Och Ida som nu är i vecka 29! Jag fick känna en bebisspark ikväll, är fortfarande helt lyrisk!


En fin bild på Idamari.


Sabina med en av mina gigantiska tekoppar!


Ludvig kom.


Och Kristoffer.

På måndag väntas Alexandra, Marcus och Jessica, de fick förhinder iväll. Imorgon kommer min familj och Patriks familj hit och så Japp och Thimmie såklart! Tack till er alla för en underbar födelsedag!


Skriv en kommentar