Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vad tror ni?

2008-09-01 13:51:39 i Allmänt

Blev sugen på att följa trenden att skicka sitt namn i ett sms till 118100 och skriva "Vem är Carolina Lidström?"
Svaret kom fort: Carolina Lidström är en snäll och trevlig tjej med en söt näsa. På fritiden umgås hon mest med kompisar, tränar, städar en vind eller ägnar dagen till shopping!"

Haha! Det där med vinden var ju kul faktiskt! Jag älskar ju vindar! Finns inga ställen man kan göra så många fynd på som uppe på en vind! Och min näsa.. Ja.. vad säger man. Min näsa, näst efter mina händer, är den kroppsdel jag brukar få mest komplimanger för. Adjektivet "söt" är den mest förekommande beskrivningen dessutom. En söt uppnäsa.

Kommentarer

Haha, du har inte skickat in och frågat om Patrik?:)
Stämde ju bra! Annat än min jävla Povel Ramel-besatthet.

Skriv en kommentar