Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Småtossingarna.

2008-09-09 16:19:28 i Allmänt

Patrik står och viker tvätt:

- Vad är det här för bebissockar?

Han menar alltså mina älskade ankelsockar. Den bästa typen av sockar.


Kommentarer

ankel-strumpor är bland de bästa som finns förutom stickadesockar :)

snygg design btw :)
Vad har hänt med sockiplast? Ingen som använder det? :D DET är ju de bästa sockarna alla kategorier!
Jag vill också köra styrka. Finns det någonting efter? Jag har ju sittning på fredag och kan väl inte lova att jag är sådär jätte pigg på lördag morgon. Men vi ser vad det finns för pass.

Skriv en kommentar