Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Promenad före plugg.

2008-09-14 12:24:15 i Allmänt

Försöker med all kraft övertala Patrik att följa med ut och gå. Jag är av den typen att jag måste röra på mig, typ gå en promenad eller träna ett pass för att överhuvudtaget ha lugnet i kroppen för att sätta mig ned för plugg vilket jag ska ägna denna söndagseftermiddag till. Patrik är smått bakis efter gårdagens VIP-fest med UIK, City och ESK. Förstår honom. Men jag vill ändå ha sällskap. Patrik eller en hund. Båda alternativen skulle vara perfekt. Sol också.

Skriv en kommentar