Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag vet.

2008-09-08 19:47:31 i Allmänt

Jag vet att bloggen krånglar, men som sagt; håll ut och invänta de bättre tiderna som jag hoppas kommer inom sinom tid. Idag har jag ÄNTLIGEN köpt nya spinningskor. Jag har snålat i typ ett år och nu tyckte jag att det var dags och när man får proffshjälp så känns det dåligt att tacka nej. Precis just nu kom Alexandra in genom dörren och därmed tappade jag tråden. Nu ska vi se Kristallen!

Skriv en kommentar