Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Igor!

2008-09-25 14:47:55 i Allmänt

Imorgon hämtar Anna och Pär upp mig efter skolan utanför Humanisthuset. Med sig i bilen kommer Igor att finnas, en 1-årig schäfer/flat-hane full av bus och tempo. Jag ska vara hundvakt till Anna och Pär när de beger sig till landets hufvudstad. Någon som hänger med på hundpromenad i helgen? Från fredag 12.00 till söndagkväll.

Kommentarer

Jag skulle kunna på söndag eftermiddag/kväll

Skriv en kommentar