Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Höstdukning.

2008-09-01 14:43:29 i Inredning

Ja, många av mina rubriker innehåller något med höst. Det går inte att komma ifrån. Jag älskar verkligen hösten! Särskilt septemper! I helgen bjöd vi som sagt Alexandra och Marcus på middag och jag inspirerades av hösten vid min dukning.



Kommentarer

Vad SNYGGT, kan ni inte bjuda in mej oxå?
..Förresten, ja hittade ett ljusfat för en tjuga på loppis igår, dock inte lika stort och fint som erat, men ska försöka pyssla ihop ngn fint ändå;)
Herrejisses, jag önskar att jag var lika fixig och kreativ!

Skriv en kommentar