Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Brittsommar?

2008-09-25 14:43:53 i Allmänt

Idag var jag iklädd endast byxor, romarprinsessa-sandalerna samt en t-shirt när jag gick till Konsum för att inhandla vindruvor till kvällens fruktsalladkväll hos Jessica. Jag älskar september när det bjuds på värme, färger och fredsanda för diverse ohyror.

Kommentarer

Skämtar du ? Det är ju iskallt! När jag var ute o smokade inatt så höll jag på att frysa till döds. Till råga på allt hade jag sällskap av brunstiga hjortar!

Skriv en kommentar