Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Alvik nästa!

2008-09-07 20:47:20 i

Nej. Jag ska inte ut och resa. Jag ska hämta Patrik på flygplatsen. Nu är det minsann färdiggrabbat för idag. Nog med 25 killar och en fotboll alltså.

Kommentarer

Bloggen börjar arta sig! Men är det meningen att det ska vara ett mellanrum där uppe mellan fotografiet på dig och träd bilden! För det skulle vara finare om de satt ihop!
Hörru, varannan gång jag kikar in din blogg får ja den nya designen å nästa den gamla:P

Skriv en kommentar