Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ibland saknar jag mina pianolektioner i klassisk musik.

2008-10-03 16:54:46 i Musik!

Innan Patrik åkte iväg till träningen sa han: Kan inte du fixa maten till sju och slå på någon fin klassisk musik?
När vi blev tillsammans för drygt två år sedan blev han stressad av klassisk musik och nu VILL han lyssna på det. Bra tycker jag. Ibland saknar jag min pianofröken Maud och tisdagskvällarna i rummet längst in i musikskolan. Musik är det absolut bästa som finns.


Skriv en kommentar