Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Piece by piece.

2008-11-06 16:42:55 i Allmänt

Jag har tur idag. Blev bjuden på lunch hemma hos Ida och ikväll ska jag traska till Fredrik där jag ska få middag. Jag och Ida gick till stan efter föreläsningen för att köpa present till Jessica som fyller år på tisdag. Jag och Ida blir alltid helt till oss i vissa affärer, särskilt när det rör sig om inredning. Tur att man är student med begränsad ekonomi, jag är rädd att jag annars skulle lida av något slags shoppingmissbruk inom inredning.


Skriv en kommentar