Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fotbollsfest.

2008-11-08 14:27:31 i Allmänt

Ikväll är samtliga ESK-spelare med respektive inbjudna till säsongsavslutningsfest med middag. Jag är förvånad över min egen insats över att redan ha bestämt vad jag ska ha på mig. Ni vet, i-landsproblem.
Pappa ringde nyss och sa att de åkt skridskor hemma på sjön. Åh. Mer än så här kan man nog inte längta hem.


Ludvig, Dalasjö, kanske 2005/2006?

Kommentarer

Jag vet! Mamma ringde också, isen var alldeles klar och perfekt för skridskoåkning. Det är orättvist tycker jag.

Skriv en kommentar