Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Cup cakes.

2008-11-18 13:21:20 i Allmänt





Igår när jag inte kunde medverka på körrepet på grund av rösten sysselsatte jag mig med att baka cup cakes och träna text istället.

Kommentarer

Åh, krya på dig!



Jag vet att mitt immunförsvar inte är gjort att stål, och fler och fler bli förskylda, jag tror förkylningen håller på att ringa in mig ;) Den är ute efter mig!
Mamma
Du får gärna ta med ett rosa smakprov hem.

Kram Mamma !
Cupcakes är verkligen kalaskul och gott att göra. Man kan verkligen pynta dem och smaksätta dem hursomhelst. Jag köpte Leilas Piece of cake förra året och kan sitta som klistrad fortfarande och bara titta på bilderna. Hon gör verkligen makalösa cupcakes.

Skriv en kommentar