Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Om man kunde fantisera lite..

2008-05-29 21:24:00 i Allmänt



Behöver jag nämna att jag saknar honom?
Inget ont mot hans medresenärer, men jag skulle gärna vilja byta plats med dem.

Kommentarer

Patrik
Och jag skulle mer än gärna vilja att du va här!!

Men jag LOVAR dig att vi ska göra liknade resor i framtiden! ;) love
Ja, men på dessa resor jag ju jag med PATRIK :D HAHAHAHAHA. Jag ska följa med, vara det tredje hjulet och sabotera. MOahahahahahha.



Och ja carro, ledighet tisdag, redan idag efter naturkunskapen känns det bra. Måtte jag klara det.

PÖZZZ
patrik
Haha om du följer med kommer juh jag bli det tredje julet din sabbotör!! :) hahahah

näe men självklart ska du följa med idde! om jag får följa med när ni pumpar på iksu ;) även om jag inte är lika starka som er :)

Skriv en kommentar