Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sommaren är räddad!

2008-06-19 16:52:00 i Allmänt



Ernst Bunner - Känneru brorsan?
Niklas Rådström - Medan tiden tänker på annat
Lo Kauppi - Bergsprängardottern som exploderade
Jens Lapidus - Snabba cash
Björn Ranelid - Till alla människor på jorden och i himlen
Mark Hertsgaard - En odyssé runt jorden: på jakt efter mänsklighetens framtid ur ett miljöperspektiv
David Eliot Brody och Arnold R. Brody - Upptäckterna som förändrade världen och människorna bakom dem
Leila Lindholm - A piece of cake (Ja, jag läser alla recept i mina kokböcker och jag fick denna kakbok i födelsedagspresent av mina bröder och har inte hunnit läsa den ännu).
Idébok - efter en idé av Fredrik Härén i samarbete med www.interesting.com. Halva boken innehåller idéer, tankar och kreativitetsövningar från olika personer med diverse befattningar och halva boken innehåller tomma blad där det är tänkt att bokens ägare ska skriva egna grejer. Det var pappa som gav mig boken i julklapp.

Skriv en kommentar