Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Där elljusspåret ledde hem till middagstid.

2008-06-23 21:49:27 i Allmänt

Nu har jag druckit ex antal koppar te för att få upp värmen efter kvällens långpromenad med Lisa i regnet from hell. Jag har slagit ett nytt rekord idag. Ett rekord i att lyssna på "Hjärter Dams sista sång". Patrik spelar i detta nu febrilt ute i vardagsrummet. Han har snart ömsat skinn på fingrarna tror jag.

Bild från imorse.


Visst är det en fager och praktfull färg gitarren har designats med? Sängen nu, jobbet imorgon.

Kommentarer

Jo, självklart :) annars har jag ju ingen dator :D Okej, tur det :D

Skriv en kommentar