Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mamma vet alltid vad man vill ha.

2008-07-24 19:44:21 i Allmänt

Mamma köpte te till mig vid Höga Kusten-bron när de var på hemfärd från stugan.
Rabarber-grädd. Jag knarkar bokstavligt det teet nu.



Och så är det ju rätt mycket livskvalité med kvällsol på balkongen!


Kommentarer

Holmsjöbergets Zorro
Tea for two and two for tea.

Bra bild. Komposition, färgsättning och balans.

Alldeles likt en vältempererad Earl grey !
När blir jag överbjuden på en kopp tee i kvällssolen då? :D
åh så gott, och så mysigt. Jag kommer gärna och dricker en kopp te på din balkong i höst.
Pappa: Ja. Det är roligt att skapa lite fina bilder med kameran. Ibland lyckas man, ibland inte.



Fredrik: Alldeles snart tycker jag! Men förmodligen blir det efter den 11 aug. Åker till Ö-sund på tors och till Dalarna på sön, men kommer hem den 11. Då styr vi upp te! :) Kram!

Skriv en kommentar